Acest site foloseste \"cookies\" pentru a va imbunatati si personaliza experienta de navigare. Acest lucru presupune inclusiv salvarea istoricului de navigare in calculatorul dumneavoastra. Puteti oricand renunta sau reseta cookies, din setarile browserului dvs.
Prin continuarea navigarii, va dati acordul pentru folosirea \"cookies\". Pentru mai multe detalii, consultati "Politica de confidentialitate".

Întrebări frecvente – FAQ

1.     Cum caut un anumit produs?

Pentru a căuta un anumit produs, scrie numele produsului în fereastra de căutare, din partea de sus a paginii și apasă ENTER, așa cum vezi în imaginea de mai jos. Dacă produsul căutat nu se găsește în lista de produse sugerate, scrie-ne la comenzi@librariadevinuri.ro și revenim în cel mai scurt timp cu un răspuns.

Cautare pe librariadevinuri.ro

2.     Cum comand?

Poți comanda un produs de pe librariadevinuri.ro: online, prin e-mail sau telefonic. Vezi în linkul de aici mai multe detalii, pentru fiecare dintre aceste modalități de comandă.

3.     Cum plătesc?

Plata comenzilor se poate face ramburs la curier, prin card bancar, în momentul plasării comenzii sau prin transfer bancar (ordin de plată). Pentru mai multe detalii, consultă secțiunea dedicată Cum plătesc?

4.     Cât durează livrarea produselor comandate?

Life Style Tips SRL, livrează comenzile preluate prin intermediul magazinului online www.librariadevinuri.ro sau comenzile preluate telefonic, prin resurse proprii sau prin intermediul serviciilor de curierat rapid, prestate de compania terțe (ex: Fan Courier). Livrarea produselor se realizează, de regulă, în maxim 48 de ore lucrătoare, de la plasarea comenzii.

Excepție fac comenzile pentru răcitoarele de vinuri (frigidere) a căror livrare poate dura până la 10 zile lucrătoare.

5.     Ce înseamnă “produs în stoc”, “produs disponibil”, “disponibil la comandă”?

Life Style Tips SRL face eforturi pentru actualizarea cât mai frecventă a stocurilor, astfel încât produsele prezentate pe www.librariadevinuri.ro fie disponibile imediat pentru comandă, dar nu poate garanta disponibilitatea lor, indiferent de gradul de disponibilitate prezentat pentru fiecare produs. De regulă:

·       Produsul este în stoc, înseamnă: produsul este în depozitul Life Style Tips și va fi predat curierului în aceeași zi, dacă comanda a fost plasată până la ora 13:00 sau a doua zi, dacă comanda a fost plasată după ora 13:00.

·       Produs disponibil, înseamnă produsul este în depozitul unuia dintre furnizorii Life Style Tips SRL și va fi predat curierului în aceeași zi, dacă comanda a fost plasată până la ora 12:00 sau a doua zi, dacă comanda a fost plasată după ora 12:00.

·       Disponibil la comandă, înseamnă că produsul nu este în stoc și trebuie comandat de la furnizorii Life Style Tips SRL. Pentru aceste produse, Life Style Tips SRL poate cere plata unui avans de până la 100%. Livrarea acestor produse poate dura câteva zile de la plata avansului.

 

6.     Faceți livrări în afara României?

Putem prelua comenzi din afara țării, dar deocamdată, putem livra produsele comandate doar pe teritoriul României.

7.     Ce înseamnă clasa climatică la un răcitor de vinuri?

Clasele climatice pentru aparatele frigorifice se standardizează astfel: SN, N, ST, T. Informații despre clasele climatice:

SN: + 10° C ÷ 32° C

N: + 16° C ÷ 32° C

ST: + 16° C ÷ 38° C

T: + 16° C ÷ 43° C

 

8.     Unde pot găsi informații despre dimensiunile exterioare ale unui răcitor de vinuri?

Dimensiunile exterioare le puteți găsi pe pagina produsului, așa cum se vede în imaginea de mai jos.

 Dimensiuni exterioare racitoare

Puteți găsi de asemenea dimensiunile exterioare, precum și alte informații tehnice, în fișa tehnică a produsului, pe care o puteți descărca, dacă dați scroll, din partea de jos a paginii de produs.

Download fisa tehnica

 


librariadevinuri